maanantai 18. huhtikuuta 2011

5,4,3,2,1,0.... täst se lähtee

Moooi!!

Mä olen jo kauan haaveillut omasta blgista ja nyt ikuisuudelta tuntuneen ajan jälkeen mä sain vihdoin tehtyä sen. Jeee!!! :) Täällä mä kirjottelen mun puuhista mahdollisimman usein silloin kuin treeneiltä ehdin. Mä harrastan muodostelmaluistelua 6 kertaa viikos ja kavereitten kans sanotaankin jäähallii toiseksi kodiksi. Kesällä mä käyn golffaamassa ja lenkillä kuntoa kohottamassa ja totta kai hengailen kavereiden kanssa.

Nyl kuitenkin mä odotan malttamattomana reissua Pariisiin. Me mennää sinne perheen kanssa ja ollaan siellä keskiviikosta maanantaihin. Oo säästäny synttärirahat ihan Pariisii varten ja nyt mä odotan et mä pääsen tuhlaamaan ne. :) Täs vähän fiilistelyä....

Arc-de-triomphe-sunset_8606_990x742_large

Louvre_by_night_3_by_lemex-d3b8wsu_large5628481105_b268b8bcc1_z_large

Tumblr_lhu593l3lz1qdr0s2o1_500_large


Tumblr_ljgghbze041qbrwkao1_500_large

kuvat weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti