sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

ole-liikkeellä-24/7- viikko

Nyt tulee armoton pläjäys kuvii ku en oo viikkoon (tai pariin heh :D) jaksanu käydä läpi kuvii. mut nyt ku mä oon saanu itteeni niskasta kii ni täs niitä kuvii sitte on....

TIISTAI
Tiistai mä olin Fannyn, Inkan ja Anskun kans pelaas Kupittaal beachii ja heiteltii vähä jenkkifutist. Kappel kävin semmoses Aarteita&Antiikkia nimises liikkees mis oli IHANIA tavaroita. Sääli, ku en oo viel hetkee muuttaas omaan kotiin. :( Iltapäiväl mul oli kosmetologi ja sne jälkee lähettii mökil. 
















KESKIVIIKKO
Keskiviikko iltäpäiväl tultii mökiltä ja illal oltii sovittu oman ripariporukan kans tapaamisesta Uittamolla.
























TORSTAI
Torstai mentii Lässyn ja Vilman kans Helsinkii katsastaa alet. Mä aattelin, et olisin ostanu hullun lailla vaattei mut mä ostin vaa Quicksilverin luonnonvalkosen mekon pikkusten konfikseen ja Mangon farkkupaidan. Lässyn piti jossai vaihees lähtee paimentaa sen pikkuveljee. Vilma halus iha ehdottomasti nähä Eduskuntatalon ni me käytii sit sieläki. Oli tosi kiva päivä et vois ottaa joskus uudestaa! :)


vilma rakastu tohon sellsiti-poikaan :D 



ferrari <3

kolmen suklaan jäätelö



mä löysin mun unelmien miehen <3




PERJANTAI
Perjantai nukuin pitkää ja illemmal oli golffaas Aura Golfis.

LAUANTAI
Lauantai aamul oli pikkusten konfis Kaarinan kirkossa ja koko päivä meni pyöräilles ympäri Kaarinaa pikkusien juhliin. Illal tavattii Hovirinnan rannal mut sit me mentii Lindalle.

Jarno koitti saad poikii laulaa :D
.... huonolla menestyksellä 













mun pikkuset <3
julia, kati, joni, eetu, kalle

linda, elina ja isoset








4 kommenttia: