keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

pitkästä aikaa

Moips!
Ei oo hetkee tullu kirjoteltuu tänne... heh :) mä oon lomaillu ja ollu mökil ja kavereitten kans ja treenannu ja mitä ny kesäl yleensä tehää :)
Oltii muuten ravustaa torstaina ni siitä tulee postausta varmaa huomen aamulla (lue: keskipäivällä) tai sitte viikonloppuna ku huomenna iltapäivällä mennää kahville ja sit illemmalla lähetää mökille.

Täs on Anskun kans tehdyn Turku-kierroksen kuvii. Kuljettii koko matka pyörillä Ilpoisten roskavuoren kautta Uitamolle ja sieltä keskustaan ja sit satamaan ja linnaa kuvaamaan ja sit tuomiokirkon ja kupittaan kautta kotiin. Meil oli iha tursti-fiilis ku kuvailtii nähtävyyksii ni päätettii sit oikee esittää turistei. Eka me puhuttii ruotsii mut sit ku yks mies Turun linnan pihal katto meit vähä oudosti ni aateltii et ehkä me ei oikee oltu uskottavia ruotsalaisia, ni päätettii vaihtaa englantii. Jokirannas ku ohitettii ihan aitoi ruotsalaisii ni aateltii et ehkä me ei mentykkää iha aidoist englantilaisista ni sit päätettii et mä oon Tanskasta ja Ansku on mun suomalainen ystävä ja se esittelee mul Turkuu :) tervettä menoo ja sillee... Siin ku kuunteli omaa englantii ni alko iha hävettää oma ääntäminen. Mä oon jo jonkun aikaa miettiny vaihtoon lähtemistä ja oon kyl 99% varma et mä ainaki haen vaihtariks ja porukatki on suostunee et enää pitää vaa lähettää hakupaperit. Tosin pitää kyl viel miettii et miten luistelun käy mut eiköhän se selvii....
Mut nyt niihi kuvii










huomaa teinipeili :D







toppi ja t-paita JC
farkut Zara
kengät Converse
aurinkolasit Lindex








2 kommenttia:

  1. Nää kuvat on nii kivoi, mut mihi sun hyppykuvat jäi?;)

    VastaaPoista
  2. se jäi matkal :) mä iha unohdin sen mut katotaa saanks lisättyy sen :)

    VastaaPoista