maanantai 30. toukokuuta 2011

Hei, och tervetuloa till Ruotsinlaiva! :)

Tässä olis muutama kuva luokkaretkest ja voin kertoo et hauskaa oli (se tunne kun häviät kaikki rahat laivan pelikoneissa)! Ja buffetis oli kans hyvää ruokaa ja siel sit syötiin piiiiitkään. :) Oon vieläki iha täynnä vaiks syötii kolmen maissa.

Laivalt ostin, niiku yleensä, aika paljon karkkii ja niitten lisäks Lorealin ripsarin. Mä kuolasin (ja haistelin) koko matkan DKNY Be Delicious FRESH BLOSSOM mut valitettavast rahat ei riittänee ni pitää sit tyytyy mantereen kalliimpaan hintaan. Nyyh!

Tuli tosiaan napsittua lähemmäs 500 kuvaa, tosin kaverit kyl lainaili mun kameraa silloin tällöin. Mutta nyt niitä kuvia.


ruutupaita Lee, toppi JC, shortsit Pariisista, kengät Converse














"Silmät kiinni nyt! Jalasta kiinni nyt!"








... ja hävitä










Nyt lähen nukkuu ja toivon hartaasti et huominen kulttuuri- ja liikuntapäivä menee hyvin :s

3 kommenttia:

  1. voisitsä lataa pirre näit kuvii vähän isompina? ei näistä näy mitään :-D

    mutta näyttää olleen kiva matka teillä!

    VastaaPoista
  2. Niit kuvii voi klikkaa ni sit ne näkyy täyskokosina. (: Naurosin tota voikkareitten kuvaa, ku Niina on ihan kiltisti ja noi muut on tollee ankstikkaasti :D

    VastaaPoista
  3. joo mä voin laittaa ne isompina seuraaval kerral :)

    mä tykkäsin siit kuvast kans ku muut esitti tollasii koviksii ja nippe oli tollane enteemitäänpahaa-tyttö :D

    VastaaPoista