keskiviikko 11. toukokuuta 2011

ostoksia

Moips!

Pelattii tänää liiksas pesist ysit vs. kasit, ja oli muute kivaa (me voitettii :D) !! Kukaa ei ollu "pakko voittaa"-fiiliksel ja muutenki oli tosi mukavaa ja lepposa meininki. Aurinko paito ihanasti ja oli nii kuumaa, et me ysit pelattii pelkin shortseil ja urkkatopeil. :D Siit kyl tuli jäätävät rajat. Valitettavast Vaula, http://upsaiddaun.blogspot.com/ sai pallon käteen ja siihen tuli tosi ikävän näkönen mustelma. Toivottavast ei käyny pahemmin :s Mut kyl Vaula sit jatko sisukkaana sissinä ja löi viel kunnarinki! (Y)

Koulun jälkee mä kävin sittaris, ku shampoo ja hoitoaine vetelee viimeisiään. Ja tällaset tarttu sitte mun mukaan.

Mä päätin kokeilla noit erittäin hienoi- tuottei, ku mä muistan ku kerran mammal ja papal oltii saunas ja sit siel oli just tollane shampoo ja sen jälkee hiukset tuntus tosi kivoilta ni päätin sitte kokeilla tollasii tällä kertaa. Mut jos joku tietää jonku hyvän shampoon (mikä ei maksa omaisuuksii) ni voi vinkata mulle :)
Ja ton vauvaöljyn ostin sen takii, ku olin lukenu Roosan blogista, http://pikku-ruusunen.blogspot.com/ , et vauvaöljy pitä ihon pehmeenä, ni totta kai munki piti heti kokeilla, pitääks se paikkaansa :D

Huomenna on peruskoulun viimeinen koe (JEEEEEE!!!!!!!!!) ja sitte mä en välitä koulust ku vas seuraavan kerran elokuun puoles välis ku koulut alkaa taas. Eiku hups, tais olla et 16.6. pitää käydä varmistaa lukiopaikka ni välitänpä kuitenki. :) Ei kauheesti kiinnostai jäädä ilman lukiopaikkaa...


Ps. Mä oon iha in love Paradise Oskariin, sen esitys eilen oli vaan nii ah! <3 vaiks meil on ohjelmantekoleiri tänä viikonloppuna Pitkäjärvel, ni mä ainaki aion valvoo Euroviisut ja kannustaa Suomen voittoo :)
  .... eikä sovi myöskää unohtaa lätkän MM-kisoi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti