sunnuntai 29. toukokuuta 2011

järkkäri!!!!!! :)

Pahoittelen et mä en oo kirjottanut hetkeen, tai no, kahtee viikkoo. Mul on ollu armoton kiire koko ajan  ja sit mä en oo saanu nii paljo aikaseks et avaisin oman koneen ja alkaisin rustailee tänne jotai. Tähän kahtee viikkoo on mahtunu pari leirii, Suomen kultajuhlii, tetti päiväkodissa, koulun liikuntapäiväst stressaamist, rankkoi treeni, puutöitä ymsyms.

Mut nyt tohon otsikon aiheesee. Eli mä oon jo kauan haaveillu järjestelmäkamerasta, mut nyt vihdoin ja viimein sain raahattuu iskän kauppaa ostaa mulle sellasen( ja Expertil oli sopivasti tarjous :D). Mul ei oo mitää hajuu kameroista ja niitten ominaisuuksist mut myyjä sanos et Nikon D5100 on hyvä hinta-laatu-suhde ni me sit otettii se. Tää päivä on menny sit ihmettelles tota.



Täs viel vähä kuvii viimeviikon perjantailta TPS- JJK pelistä, ku Mikko Koivu toi Kundin Turkuun. Ite en päässy kattoo Kundii förin luo ku olin treeneis.









Huomenna me mennää luokkaretkel piknikristeilyl. Sitä odotellessa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti