perjantai 3. kesäkuuta 2011

Hairday

Meil oli koulus tänää kevätjuhla ja huomisen ysien juhlan harjoitukset. Kevätjuhlas rehtori jako stipendei ja tukarit omii "stipendei" esmin. vuoden bensalenkkari sai 10 euron lahjakortin Teboilille, vuoden leija sai kivii et pysyis maan pinnal ymsyms.
Sen jälkee mä menin Anskun kans kappel ostaa meijän luokkiksel sellane kirkas Aalto-maljakko. Siit ei ny oo kuvaa mut kaikki varmaa tietää millane Aatlo-maljakko on :). Sit kävin äkkii kotoo viemäs korkkarit ja mekon pois ja vaihdoin samal vaatteet ja ryntäsin kovaa kyytii kampaajal. No, mä olinki siel etuajas ni päätin sit käydä siin vieres oleval kirpparil ja sielt yhest loosist löysin Stephenie Meyerin Breaking Dawnin 2 eurolla!!!! En kyllä kauaa miettinyt ostanko vaiko en. Siel oli kans pari muuta ihanaa juttuu esim. vanhat, puiset ikkunan kehykset, jois oli maalipinta lohkeillu tosi paljon, mut valitettavast mul ei oo sellasil viel käyttöö. Sit vast omas kodis.
Kampaajal värjättiin mun hiukset tällasiks tuhkan värisiks, mis on sit vaaleet ja monen monta ruskeeta raitaa ja samal napsastii latvoist vähän pois ja kerrostettiin vähän lisää. Nyt on kyl pakko myöntää et ennen ku mun tukka oli "valmis" ni mä en ollenkaa ollu varma et näist tulee hyvät, mut nyt voin sanoo, et mä rakastan näit hiuksii!!! <3 Kampaajan jälkee ku menin Emmin kans kappel ni mä en voinu olla hiplaamatta ja nuuhkimatta mun hiuksii. :) Mun piti tehä sellane before-after jutska mut nyt täs on vaa after kuvii ku unohdin ottaa before-kuvii :)








ja sit viel ostoksia






 kevätjuhlasta tulee kuvia kans joskus :D



3 kommenttia: