maanantai 27. kesäkuuta 2011

sano A, sano L, sano E, sano ALE!!!

Tänää olin Julian kans koluamassa alerekkejä. Mä tein enne ku lähtin kappel listan mitä mä OIKEESTI tarviin mut sit ku olin saanu sen valmiiks ni kyl sinne mahtu aika monta juttuu mitä mä en oikeesti tarvis... hih :) pakko lisätä et siitä listasta tuli pitkä: farkkushortsit, bleiseri, ruskeet housut yms. siistit housut, persikan värine huppari, neulepaita, parka, tennarit, balleriinat, vaalee kesämekko, farkkupaita, puol pitkä farkkutakki, lökärit, lenkkarit, joku kiva hattu ja kaulahuivi ymsyms
Huomen olis kans tarkotus käydä kattoo, jos jotain olis jääny huomaamatta. Ja tämmösiä tarttu mukaan.

housut zara


vaalea neule h&m

raitapaita h&m

korvikset kappahl


Illemmalaa mä menin Empin kans Motivukseen Fiesta tunnil (samantyyppinen ku zumba) ja tykkäsin tosi paljon. Oli tosi hauskaa ja musiikki oli menevää ja tunnin jälkee tunsi et oli tehny jotai. Suurin osa jumppareista oli 20-30 vuotiaita naisia, mut kyl sinne yks mieskin mahtu mukaan. Hänen muuveja oli hauska seurata. :) ja pakko myöntää et mä yllätyin miten hyvin osa nelikymppisistä sheikkas pyllyä! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti