keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Loma!

Vihdoin! Vihdoin mä sain itteeni niskasta kii ja kirjotin jotai tänne. Toi kuumuus o jotenki lamauttavaa.... Mut mä liityin Faces sellasee yhteisöön, et en valita helteestä ni nyt pitää suu kiinni. Kylhän toi on tosi ihanaa ku aurinko paistaa kirkkaalt taivaalt ja voi vaa kävellä ulos ilma et tarvii vetää 289275017650376507 kerrost vaatet pääl. Nä ekat lomapäivät mä oon vaa loikoillu ja nauttinu. Ja käyny treeneis. Treeneis on ollu kyl iha kivaa mut niist on tullu rankempii ku aikasemmi ja treenie jälkee o iha loppu. Me treenataa täl hetkel meijän lyhytohjelmaa ja tykkään sen treenaamisest tosi paljon, vaiks aina kaikki kuvioitten muodostukset ei mee hyvin mut eihä elämä voi aina olla helppoo!
 Tänää mentii Vilman kans Uittamol, mut ei me siel kuitenkaa kauhee kauaa viihdytty ja pyöräiltii meil. Laitettii volat kaakkoo, otettii arskaa ja aina ku tuli kuuma ni käytii paljus vähä viilentymäs ja sit taas uudesta aurinkoo. Illemmal meil oli tunnin jää Impparis ja sit mentii Raision yleisurheilukentäl juoksee 1500m. Mä olin tyytyväine mun aikaa, mut isoveli oli et "kui hitaasti sä oikee juoksit?? Käveliks sä se koko matkan??" mut kai sit isovelien kuuluu olla tollasii....  Eilen mä, tai oikeesta iskä ku mul tuli tänka-på etee aika aikases vaihees, vaihdoin mun pyörän etukumin ja tänää ku pyöräilin ekaa kertaa tänä keväänä, se oli nii IHANAA!!! Mä en muistanu kui kivaa se oli.
 Mä en oo oikee viel tajunnu et mun peruskoulu on ohi ja et on loma!! Mut kai sen sit viimeistää tajuu sit ku koulu taas syksyl alkaa. Sit viel kolmen vuoden rutistus ja valkonen lakki on pääs. :) kuullostipa helpolt! valitettavast todellisuus on eri. Mun kone ei ny oikee toimi ni mä en pysty lisää tähän kuvii mut kevätjuhlast on tulos kyl kuvii joskus... :D
Huomen olis tarkotus (treenien lisäks) käydä ainaki Skanssin Stadiumis kattoos bikinei ja urkkashortsei Markuksen kans. Katotaa mitä löytyy....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti